رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی ناز

من دارم مامان میشم

1392/7/16 17:40
نویسنده : فرزانه
264 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام به همه کسایی که دارید این مطلب رو می خونید من دارم مامان میشم و دیروز 3 ماهم رو تمام کردم , هنوز نمیدونم جنسیت کوچولوی نازم چیه ولی این اطمینان رو بهتون میدم به محض این که خودم بفهمم با شما هم در میون میذارم.

 

 

این اولین عکس کوچولوی من توی 6 هفتگی

کوچولوی من تو 6 هفتگی

 

 

اینم عکس کوچولوم تو 13 هفتگی , بزرگ شده نه؟

کوچولوی من تو 13 هفتگی

 

 

ک.پوچولوی من تو 13 هفتگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله جونی
16 مهر 92 22:42
مبارک باشه عزیزم ایشالله تا آخرش سالم و سرحال باشید هر دوتون














خیلی ممنون عزیزم
نفیسه
17 مهر 92 18:17
مبارک باشه عزیزم اگه دوست داشتی به من هم سر بزن تا ادامه این راه رو باهم بگذرونیم

منتظرت هستم







مرسی عزیزم خوشحال شدم واسم نظر گذاشتی و حتما بهت سر میزنم
مامان زهره
18 مهر 92 18:40
سلام مامان عزیز واقعا تبریک میگم. حس خوبیه. خیلی دوست دارم بدونم نی نی من هم جنسیتش چیه. اما دعا می کنم خدا دل همه مادرا رو شاد کنه و نی نی شون سالم باشه.
ساره
24 مهر 92 10:28
خب خانومی چیزی نمونده نینیت رو تو بغل بگیری...

فقط یادت باشه که نهایت استفادرو ببر و تا میتونی بخواب که تا مدتها شب بیداری داری و نگهبانی شروع میشه

واینکه روزهای مادری همش زیباست ولی اون چند روز اول واقعا به یاد موندنیه از دستش نده که بعدا بد جوری دلتنگ میشی مثل من




سلام عزیزم امیدوارم نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد , مرسی که واسم نظر گذاشتین .


سجاد
26 مهر 92 19:19
شما هم دعوتین ... بفرمایین داخل
لیلا مامان پرنیا
12 آبان 92 17:45
قربون تو ناناز خودم برم خاله جونزود بیا که پرنیا بیصبرانه منتظر دوست جونشه تا با هم آتیش بسوزونن


چشم خاله لیلا , مرسی که این قدر دوسم دارید