رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 24 روز سن داره

کوچولوی ناز

بله برون عمه الی و عکسهای آتلیه

1393/6/31 10:47
نویسنده : فرزانه
820 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عزیز دل مامان

عزیزم ببخش که دیر به دیر وبت رو آپ میکنم این روزها من رو سخت مشغول خودت کردی , اصلا نمیفهمم چه جوری روزام شب میشه البته ناراضی هم نیستم تو زندگیمون رو قشنگ کردی بهش رنگ دادی ولی این روزها یه کوچولو داری اذیت میکنی احساس میکنم داری دندون در میاری , لثه هات به شدت میخاره و شیر کم میخوری وقتی دندونیت رو میذارم یخ میزنه انقدر خوشت میاد و آروم میشی که حد نداره , همش دنبال یه چیز میگردی که بزاری تو دهنت و به لثه هات بکشی ایشالله که این سختی هات به زودی رفع بشه راحت شی

بریم سر بله برون عمه , مهمونی خوبی بود و عمه و همسرش خیلی به هم می اومدن انشالله که خوشبخت باشن , من اون روز انقدر سرم شلوغ بود که یادم رفت از شما یه عکس خوب بندازم تنها عکسی که داری عکس وقتی که تو بغل بابایی خوابیدی

 

بله برون عمه روز پنج شنبه بود و ما هم روز جمعه رفتیم عکس هات رو از آتلیه گرفتیم از عکسهات خیلی راضیم

, وقتی عکس ها رو بردیم خونه مامانی تا اونها هم ببینن همشون خوشششون اومد و عمه دوباره مصمم شد امیر رو ببره که البته من بعید میدونم

دیگه حرف بسه عکس هات رو واست میذارم نفسم

این عکست رو بزگ کردیم و رو شاسی زدیم

رونیا خانوم

 

 

 

 

 

.: رونیا تا این لحظه ، 5 ماه و 13 روز سن دارد :.

 

پسندها (5)

نظرات (6)

سحرمامی آرتین
2 مهر 93 12:00
جااااااانم چه جیگری شدهبلا دوستت دارم خاله جونی.
فرزانه
پاسخ
مرسی خاله مرسی
بیتا
3 مهر 93 13:26
مبارکه. زیباست.
فرزانه
پاسخ
مامان راضی
4 مهر 93 14:59
مبارک باشه عزیزم عکسااش واقعا محشره . میخورمتااااااااااااااااااا
فرزانه
پاسخ
کیان
7 مهر 93 8:59
واییییییییییی رونیا خانوم چه عکسای خوشگلی انداختی ماه شدی بترکه چشم حسود
فرزانه
پاسخ
ممنون خاله, کیان ک.چولو رو از طرف ما ببوسین
♥بابایی و مامانی♥
7 مهر 93 17:31
عزیز دلم عکس هات عاااااااالی شدههمثل فرشته ها میمونی هزار ماشا... انشا.. عروسی خودت ناناز خاله
فرزانه
پاسخ
ممنون خاله جان شما خودتون قشنگ میبینید بازم مرسی خاله اول باید پرنیا بره حق تقدم با اونه
nil
16 اسفند 93 14:05
ب نظرمن عکسای اتلیش زیادجالب نیس