رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی ناز

جنسیت نینی و تولد باباییش

1392/8/11 23:22
نویسنده : فرزانه
199 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز با بابایی رفته بودیم سونوگرافی , من دل تو دلم نبود وقتی نوبتمون شد و رفتیم تو مطب خانم ذکتر ازمایش های 3 ماه دوم رو انجام داد ولی هر کاری کرد نی نی با حیای من روش رو به طرف ما نکرد تا ما بفهمیم جنسیتش چیه 

بعد خانم دکتر به ما گفت بریم به نینی مون شیرینی بدیم تا بلکه یه ذره از نازش رو کم کنه و روش رو بهمون نشون بده خلاصه بعد از یه عالمه شیرینی خوردن دوباره رفتیم تو مطب  , خانم دکتر بعد از یه ذره نگاه کردن گفت قراره صاحب یه دختر ناز و خوشگل بشیم

من و بابا اندازه یه دنیا خوشحال شدیم  , تازه امشب شب توبابا هم هست پس با نشون دادن خودت یه کادوی خوب هم به بابایی دادی 

عزیزم خیلی دوست داریم و واسه دیدنت لحظه شماری میکنیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیا
12 آبان 92 15:42
سلام فران جووووووووووووووووووون خودتی عزیز اگه اشتباه نکرده باشم خیلی خوشحال شدم مبارکه نی نی نازت انشاا.. به سلامتی بیاد وروی ماهش رو ببوسم مواظب خودت باش به پسر خاله گلمون هم تبریک مخصوص بابت تولدش رو برسون
طاهره مامان پویا
12 آبان 92 22:06
سلام فرزانه جون خیلی خوشحال شدم ایشالا
کوچولوی نازت رو به سلامتی بدنیا بیاری .
من از وبلاگت خبر نداشتم تصادفی متوجه
شدم .مواظب نینیمون باش وقت کردی به
وبلاگ پویا جون سربزن.


ممنون حتما بهتون سر میزنم
طاهره مامان پویا
12 آبان 92 22:12
تولد باباتون روتبریک می گم.ایشالا 120 ساله بشه.







مرسی عزیزم خیلی ممنون
نی نی 1
19 آبان 92 13:27
سلاممممممممممممممممممبارکا باشه ، انشاالله دخملیه خوشملت به سلامتی دنیا بیاد


سلام مرسی عزیزم خیلی ممنون
نی نی 1
19 آبان 92 13:28
منم لینکیدم عزیزم.