رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی ناز

آخرین ویزیت پنج ماهگی

1392/9/16 23:58
نویسنده : فرزانه
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام نفس مامان

عزیزم امروز وقت دکترمون بود با مامانی رفتیم مطب واسه ساعت 3 وقت داشتیم و اولین نفر بودیم واسه همین بی معطلی رفتیم تو اتاق خانم دکتر , تا رفتیم تو خانم دکتر گفت مشکل ؟ منم از کمر دردام گفتم , بهم چندتا ورزش داد و گفت کمکمون میکنه بهتر شیم , بعدشم رفتیم تا سونوتو انجام بدیم

اون لحظات واقعا دیدنی بود خانم دکتر همه جات رو بهم نشون داد اول از همه سرت بود و مخچت بعد دستات و آرنجت و انگشتات , بعد کلیه و مثانت , بعد ساق و کف پات , قلبت رو که نگو انقدر با مزه میزد که خدا می دونه من تو اون لحظات هم می خندیدم هم از چشام اشک میریخت , البته همه اشک ها اشک شادی بودچشمک

راستی خانم دکتر بینی کوچولو و لبهاتم بهم نشون داد انگار داشتی چیزی میخوردی هی از هم باز و بسته میشد...خوشمزه

آخرای سونو بود که قیافه خانم دکتر رفت تو هم , ازم پرسیدشاغلم ؟ منم گفتم نه  گفت نی نی پایین و باید استراحتم رو زیاد کنم نگران

منم که تو این چند وقت تنها کاری که نمیتونم بکنم استراحته ناراحت

آخه از یه طرف باید وسایل خونه رو جمع کنم واسه اسباب کشی از اون یکی طرفم فردا قراره مامانی بره بیمارستان بستری شه واسه عمل قلب , عزیزم واسه مامانی دعا کن تا سلامت بره و برگرده آخه خیلی از عمل میترسه استرس

عزیزم همگی دوست داریم پس به جای منم مراقب خودت باش عزیزم ببخشید که این چند وقت اذیتت کردم و میکنم

عزیزم عکس های سونوتو فردا برات میذارم آخه الان خیلی خسته ام خمیازه , ببخشید

و در آخر دوست دارم زیییییییییییییادقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان جانان
17 آذر 92 19:11
سلام ما هم واسه سلامتی مادر عزیزتون و نی نی تون و خودتون دعا می کنیم
فرزانه
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا محتاج دعاییم
بیتا
21 آذر 92 11:39
تو هم باید مواظب خودت باشی.یه کارگر بگیر و خیال خودتو راحت کن.ارزشش رو نداره نینی تو اذیت کنی. یکی باید به خودم بگه البته....
فرزانه
پاسخ
باشه سعی خودم رو میکنم , مرسی گلم
مامان سبحان
30 آذر 92 12:39
مواظب خودتون و مادرتون باشید..
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم حتما