رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کوچولوی ناز

عکس سونو

1392/9/23 23:46
نویسنده : فرزانه
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

عزیزم متاسفم که انقدر دیر اومدم به وبت سر بزنم گفته بودم فردا ولی الان یک هفته از اون فردا گذشته آخه میدونی چیه بهت گفته بودم که مامانی رو بیمارستان بستری کردیم و خیلی سرمون شلوغه من هر روز میرم خونه مامانی, قراره 4 شنبه همبن هفته عملش کنن (واسش دعا کن)

آنا و بابایی هم که فقط میگردن , آنا رفته قشم و بابایی هم کربلا , آنا از روزی که رفته روزی 4 بار بهم زنگ میزنه و میگه اینو واسه نی نی خریدم و این یکی رو دارم میخرم یا این یکی رو بخرم؟؟؟؟سوال

خلاصه همه سرشون شلوغه, البته اینایی که گفتم هیچکدوم دلیل نمیشه ....

پس عکست رو واست میذارمماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

☂آناهیتا☂
23 آذر 92 23:59
ایشالا نی نی خوشگلت به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم به منم سر بزن
فرزانه
پاسخ
ممنونم , حتما عزیزم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
23 آذر 92 23:59
ای جااااااااااااااااااااان
فرزانه
پاسخ
darya
24 آذر 92 12:31
سلام عزیزم من تازه با وبلاگت آشنا شدم ان شالله به سلامتی دوران بارداریتو بگذرونی خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم و دوستای خوبی برا هم باشیم
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم و همچنین , لینکت کردم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
25 آذر 92 10:15
چه جالب بینیش هنوز انگاری تشکیل نشده
فرزانه
پاسخ
چرا اتفاقا تشکیل شده ولی نکه بینیش کوچیکه دیده نمیشه
لیلا مامان پرنیا
25 آذر 92 11:09
عزیز دلم انشاا.. به سلامتی به آغوش بگیریش فرزانه جون انشاا.. هم مسافرهاتون به سلامت برگردن وهم خاله جون عملش به سلامتی انجام بشه وبه خوبی وخوشی این روز های باقیمونده از سال رو هم بگذرونی
فرزانه
پاسخ
مرسی لیلا جون ایشالله
مامان محيا
25 آذر 92 18:54
انشالله زودي بيا تو دلت از عكس سونوش معلومه خيلي خوشگله ها
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون قشنگ میبینه
آیدا
26 آذر 92 14:52
عزززییزمم. ایشاالله که بقیه این دوران هم به راحتی برات طی بشه و عزیز دلتو محکم در آغوش بگیری. ایشاالله که مامان هم زود خوب بشن
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم واسه این همه دعای خوب
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
3 دی 92 17:15
ای جااان پس مماخش کوشولویه
فرزانه
پاسخ
آره عزیییییییییییزم