رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کوچولوی ناز

هوراااااااااا بابا حست کرد

1392/9/27 1:40
نویسنده : فرزانه
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل قشنگ مامان

چه عجب بالاخره خودت رو به بابا نشون دادی از خود راضی

امشب بعد از 5 ماه و 9 روز یه خودی به بابا نشون دادی....

داستان از این قراره که من دلم درد می کرد و دراز کشیده بودم بابا هم خوابش می یومد و اون هم دراز بود و طبق معمول دستش رو سر شما بود , یهو واسه اولین بار وقتی دست بابا رو شکم من بود شروع کردی به تکون های شدید خوردن البته من فکر میکنم لگد بود , بعد به بابا گفتم بیداری سوالگفت تقریبا خمیازهبعد گفتم حس کردی,  گفت تکون خورد؟؟؟؟!!!؟؟؟تعجب

بعد متوجه شدم که بابا خواب بوده و با صدای من بیدار شده بعد یهو شما یه لگد خیلی محکم زدی که دست بابا پرید هوا , بابا مونده بود که یعنی نی نی ما انقدر قویه و خبر نداشته ؟!؟!!!؟؟

خلاصه امشب حسابی به بابا حال دادی دیگه تو پوست خودش نمی گنجید و خواب از سرش پریده بود ...

عزیزم مرسی که به حرفم گوش کردی و دل بابا رو به دست آوردی ماچ

عشق مامان قدر یه دنیا دوست داریم و منتظریم که تو بقلمون ببینیمتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نفیسه
28 آذر 92 23:26
فکر میکنم بهترین هدیه باشه از دوران جنینی برای مامان و بابا(تکون خوردنشو میگم)
فرزانه
پاسخ
وافعا , ایشالله سالم هم به دنیا بیاد دیگه هیچ آرزویی ندارم
نفیسه
28 آذر 92 23:28
عزیزم تازه دیدم شما که من رو لینک کردید کاش زودتر بهم میگفتین تا من هم با شما آشنا میشدم
فرزانه
پاسخ
از قدیم گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازس , تازه اول راهیم خوشحالم از این به بعد همراهیم میکنی
مامان سبحان
30 آذر 92 12:37
میبینید چه شیرینه؟؟ منم وقتی نی نی ام حرکت میکنه بال در میارم ..باباشم ذوق میکنه.خدا حفظشون کنه
فرزانه
پاسخ
آره واقعا خدا قسمت همه خانم ها بکنه
لیلا مامان پرنیا
1 دی 92 21:56
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . .
فرزانه
پاسخ
این گل ها تقدیم شما عزیزانم , زمستون خوبی داشته باشید
fafa
2 دی 92 0:41
منم این روزها تنها مرهم دردام تکونای پسر فضولمه که خدا میخواد دلم آروم بگیره که از سلامتیش با خبر باشم وقتایی که میخوای خیلی تکوناشو حس کنی یه چیز شیرین بخور و به پشت بخواب وای که دل باباش غش میره اون موقع
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم حتما از تجربیاتت استفاده میکنم
SaYa
2 دی 92 10:04
سلام عزیزم خوبی؟ ای جانم ایشالله که صحیح و سلامت بدنیا میاد آقااااا منم نی نی میخوام ولی تا ازدواج ما خیلییییییه شاد باشی عزیزم مرسی که اومدی پیشم
فرزانه
پاسخ
مرسی گلم ایشالله بابای آینده به زودی تشریف بیاره بعدشم نی نی
مامان راضی
3 دی 92 11:53
ای جونمبه سلامتی مامانی . انشاله که همیشه دخمل ماهت در حال تکون خوردن باشهواقعا لحظات شیرینیهتا میتونی لذت ببر دوست جونم
فرزانه
پاسخ
ایدا
4 دی 92 9:01
ایشا الله که نی نی نازت صحیح و سالم بیاد بغلت عزیزم. تجربه اش نکردم ولی میدونم واقعا این تکونا مثل یه هدیه می مونه برای دل مامان و بابا. ایشا الله که همیشه شاد و سلامت باشین. خانمی خصوصی منو گرفتی؟!! اگر نه بگو بهت دوره بدم رمزو
فرزانه
پاسخ
مرسی واسه مهربونیت عزیزم عزیزم رمزو گرفتم شرمنده این چند روز سرم شلوغ بود نتونستم آپ شم
مامان دیبا
5 دی 92 15:15
سلام عزیزم ایشالا به راحتی دوران بارداری رو سپری کنی و نی نی نازتو بغل کنی این دوران خیلی شیرین هستن
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله
fafa
7 دی 92 17:03