رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی ناز

اتفاقات این چند وقت و تولد مامان فرزانه

1392/10/8 1:00
نویسنده : فرزانه
768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

میخوام واست بگم از این چند وقتی که وبت رو به روز نکردم

شنبه 30 آذر روزی که شبش بلند ترین شب ساله مامانی رو عمل کردن, اون شب جاش واقعا تو خونه خالی بود

تا 4شنبه تو ICU بود و بعدش اومد تو بخش , خدا رو شکر عملش خیلی خوب انجام شد و احتمالا امروز مرخص میشه

این چند وقت ما مدام خونه مامانی هستیم البته عمه شبنم هم پیشمونه, نمیدونم واست گفتم یا نه ولی ما با مامانی تو یه ساختمون زندگی میکنیم

دیشب هم خونه مامانی بودم که بابا از سر کار اومد و گفت بیا بریم خونه کارت دارم وقتی رفتیم خونه دیدم آنا و خاله سعیده رو با خودش آورده واسم تولد بگیرنهورا

کلی خوشحال شدم نیشخند

تازه بعدش هم دایی ها اومدن

اینم عکس کیکم که میذارم یادگاری واسمون بمونه

اینم عکس من و بابا و آدرینا(دختر دایی بهروز) تو شب تولدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ایدا
8 دی 92 9:10
تولدت مبارک مامان خوشگل. امیدوارم سال های سال کنار خانواده ات شاد و سلامت باشی. خدا رو شکر که مامان بهتر شدن. ایشاالله که زود زود از التهاب عمل هم در بیان و دیگه نگرانی نداشته باشی. مواظب خودت و نی نی نازنینت باش
فرزانه
پاسخ
مرسی دوستم , حتما عزیزم شما هم مواظب خودتون باشید
مامان راضی
8 دی 92 9:12
تولدت مبارک عزیز دلم انشاله که 120سالگیتا در کنار عشقت و نی نی کوچولوت جشن بگیری خانواده]اینم چند شاخه گل رز واسه دوست گلم راستی تولد منم فردا 9 دی است[
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم پس تولد شما هزاران هزار بار مبارک
لیلا مامان پرنیا
8 دی 92 9:22
عزیــــــــــــــــــــــــــــزم تولد مبارک امیدوارم در کنار جوجه کوچولوی نازمون وهمسر مهربونت سالیان سال این روز رو به خوشی جشن بگیری گلم تولدت یادم بود اومدم سوپرایزت کنم خودم سوپرایز شدم خدارو شکر که خاله جون هم به سلامتی عمل شد امیدوارم جمعتون همیشه گرم وبرقرار باشه خوب یه عکس سه نفریتون هم میزاشتی میدیدیم چقدر تپل شدی شیطون
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم,عکسم گذاشتم تو ادامه مطلبه ولی هیچ فرقی نکردم فقط یه کوچولو شکمم در اومده
لیلا مامان پرنیا
8 دی 92 12:02
هههههههههههههههههههه عکستون رو تو ادامه مطالب الان دیدم آیا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا من گفتم کذاشتی خلاصه خوشحال شدم دیدمت عزیــــــــــــــــزم ای جانم چقدر شبیه دادشته ببوس ادرینای ناز رو
فرزانه
پاسخ
مرسی گلم
باباحمیدرضا
8 دی 92 23:18
سلام به همسر ودختر عزیزم,عزیزم تولدت مبارک امیدوارم زیر سایه شوهرت 100 ساله شی, هردو تونو دوستون دارم دخترم واسه بغل کردنت لحظه شماری میکنم
فرزانه
پاسخ
مرسی عشقم ما هم دوست داریم قدر یه دنیا
فاطمه(مامان متین)
9 دی 92 16:20
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر.. تولدت مبارک... خوشحالم از دیدنت
فرزانه
پاسخ
مرسی دوستم مرسی واسه محبتت
دریا
11 دی 92 0:39
سلام فرزانه جون عزیزممممممممممممم تولدت مبارک ان شالله همیشه شاد باشی عکستون خیلی نازه خیلی بهم میاین ان شالله همیشه خوشبخت باشین و همچنین زودتر مامان هم خوب خوب شه
فرزانه
پاسخ
نفیسه
13 دی 92 21:28
تولدت مبارک خانمی به سلامتی بانی نی خودتون عکس بگیرین
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله ایشالله
مامان دیبا
14 دی 92 14:47
تولد تولد تولدت مبارک ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی فرزانه جون ایشالا همیشه سالم و سرحال در کنار خانواده ات باشی و دخمل نازت هم هم چون خودت زیبا بشه...
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم ولی من به همون 60 سال هم راضیم
نيلوفر(مامان پرهام)
14 دی 92 15:20
ماماني ناز ايشالا هميشه رو لبت خنده باشه و سالم و سلامت باشي عزيزم بوس بوس
فرزانه
پاسخ
مرسی واسه دعای قشنگت
مامان دیبا
18 دی 92 12:00
تولدت مبارک فرزانه جون ایشالا 120 ساله شی و در کنار خانواده ات زندگی خوب و خوش و سرشار از موفقیت و سلامتی داشته باشی
فرزانه
پاسخ
مرسی گلم
مامان سبحان
29 دی 92 13:29
تولدت مبارکت خانمیییییییییی
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم
اعظم مامان زهرا
8 بهمن 92 17:19
مبارک باشه تولدتون
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم