رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی ناز

علت غیبت مامان و بی اینترنتی

1392/11/9 20:14
نویسنده : فرزانه
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان 

خدمت خانم خوشگل خودم عرض کنم که بالاخره اسباب کشی کردیم و جا به جا شدیم الانم اومدیم خونه مامانی و من دارم با کامپیوتر عمه ها واست مینویسم آخه خط تلفن خودمون هنوز وصل نشدهناراحت وما هم اینترنت نداریم 

از همه دوستای خوبم که حالمون رو پرسیدن هم ممنونم و معذرت میخوام که جوابشون رو ندادم نگران

ایشالله سر فرصت جواب همه رو میدم 

یه خبر جدید دیگه اینکه عمه شبنم کوچولوش رو به دنیا آورد ولی اسمش هنوز قطعی نشده

راستی عزیزم فقط 9 هفته دیگه تا به دنیا اومدنت فاصله مونده

عشق مامان دیگه باید برم ولی قول میدم  که زودی بیام و بهت سر بزنم یه عالمه دوست داریم و منتظرتیمقلب ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیا
10 بهمن 92 22:33
سلام به روی ماه فرزانه جونم ودخمل نازمون به سلامتی عزیزم خونه جدید مبارک انشاا.. زود زود صدای خنده های نازدخترمون خونتون رو پرکنه میبینم که اومدی خونه خاله جون..اگه کامنت رو اونجا خوندی به همه سلام برسون راستی مبارکه دوباره زندایی شدی عزیزم..انشا.. نامدار باشه میبوسمت مواظب خودتون باش
فرزانه
پاسخ
سلااااااااااااام عزیزم مرسی گلم ایشالله با ژرنیا بیاین اونجوری خونمون شلوغ شه
نفیسه
11 بهمن 92 23:37
منتظرم خانمی با یک عالمه عکسای خوشگل از سیسمونی این غیبتت رو جبران کن
فرزانه
پاسخ
ایشالله عزیزم
مامان راضی
14 بهمن 92 22:39
به سلامتی گلممممممممممممم چشمتون روشن خانومی انشاله نی نی خودتا بغل بگیری
فرزانه
پاسخ
مرسی خانمی , دلتون روشن باشه , اونم ایشالله
fafa
4 اسفند 92 17:35
کجایی پسسسسسسسسس؟ میخوای اصلا قول نده زود بیا بی خبرمون نزار
فرزانه
پاسخ
واقعا بد قولم خودم میدوونم من شرمنده شما و دخترم هستم
بیتا
8 اسفند 92 21:22
به سلامتی هفته های اخر خیلی خوبه
فرزانه
پاسخ
اره عزیزم هم خوبه هم سخته