رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کوچولوی ناز

سلامی با تاخیر در هفته 34

1392/12/9 20:29
نویسنده : فرزانه
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم و دوستای گلم

انقدر نیومدم تو وب و واست ننوشتم نمیدونم از کجا شروع کنم واست گفتن و واست نوشتن

الان دقیقا 33 هفته و 4 روز که تو دل مامانی جا خوش کردی و به مرور که بزرگ میشی حضورت پر رنگتر میشه الان دیگه بابا از دورم تکون های تو رو میبینه بعضی مواقع تکون هات همراه درد شدید که من با تمام وجودم پذیرای همون درد ها هستم لبخند

دیگه چیز زیادی تا دیدارمون نمونده خانم دکتر مقتدايی گفته 17 فروردین موقع به دنیا اومدن شماست ولی من میترسم شما هول باشی و زودتر به دنیا بیای آخه از 3 فروردین اگه به دنیا هم بیای مشکلی نداره ولی دارم مامان میشم دیگه استرس دارم....نگران

بعد واست بگم که سیسمونی هم کامل شده و لی چون الان خونه خاله سعیده هستم  عکساش رو ننداختم تا واست بذارم ایشالله تو پست بعدی جبران میکنم

بعدشم واست بگم که همچنان نت نداریم و خط تلفنمون بعد از 1 ماه وصل شد ولی نه مخابرات و نه های وب پورت خالی ندارن نمیدونم از کجا نت خوب پیدا کنم  

                                دوستان کمکم کنید

دیگه واست بگم که عمه اسم کوچولوش رو امیر گذاشت و منم هنوز با انتخاب اسم در گیرم و به نتیجه نرسیدم , خدا به دادمون برسه  دوست دارم یه اسم واست بذارم که هم معنیش قشنگ باشه و هم راحت تلفظ شه

راستی دیشب نامزدی داییم بود , ایشالله واسه عروسیشون تو بغلم باشی و با هم بریم

عزیزم دیگه من برم یه ذره هم پیش خواهری بشینم

خیلی دوست دارم و مشتاق دیدارتم , خوب  بخور و خوب بزرگ شو که مامنت شما رو تپلی میخوادقلب

سعی میکنم زودی دوباره بیام و بهت سر بزنم فعلا بای عزیزمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نفیسه
9 اسفند 92 23:18
سلام بانو .خیلی زود منتظر پست عکسا هستم.
مامان راضی
25 فروردین 93 0:04
سلام فرزانه جونم. تا حالا حتما نی نی نازتا در آغوش گرفتی . انشاله همیشه سالم باشین عزیزم. جان من بیا یه خبر از خودت بده گلم . دلواپستم خانومی . تونستی بیا یه سر به وبت بزن. منتظرمممممممممممممممممم.