رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کوچولوی ناز

اولین عکس رونیا دختر گلم

1393/3/13 14:01
نویسنده : فرزانه
939 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای چی بگم از کجا شروع کنم

امروز 2 ماه 28 روز از تولدت , از ورودت به زندگیمون , از قشنگ و شاد کردن زندگی ما میگذره

واقعا نمیدونم قبل از به دنیا اومدن تو ما چه جوری زندگی میکردیم , چه قدر بی کار بودیم و چه زندگی بی رنگ و رویی داشتیم

ماشالله دخترم انقدر خوب و آرومی که همه واست غش میکننبغل

این عکس روز تولدت که تو بیمارستان ازت  گرفتن

اینم عکسیه که خودمون ازت گرفتیم

اون اوایل خیلی بچه داری سخت بود , مخصوصا که من شیر هم نداشتم و شما هم به هیچ وجه شیشه رو نمیگرفتی, کارم شده بود گریه کردن از یه طرفم کم خوابی داشت از پا در میاوردم

واقعا اگه مامان خودم و مامانی نبودن نمیدونم چیکار میکردم

دقیقا تا 38 روزگیت مامانت رو حسابی اذیت کردی ولی بعد از اون شدی یه پا خانوم البته من اذیتاتم دوست داشتم و همش واسم شیرین بودبغل

هفتمین روزی که به دنیا اومدی خانواده خودم و خانواده بابا اومدن خونمون یه جشن کوچولو گرفتیم اینم عکسه خودت و کیکت

این عکسارو هم وقتی 9 روزه بودی ازت گرفتم

وقتی 10 روزه بودی هم واست یه جشن مفصل گرفتیم که عکس کیکش رو واست میذارم

وقتی 26 روزه بودی بردیمت آتلیه و ازت عکس گرفتیم که من خیلی از کارش راضی نبودم ,این ها هم چند تا از عکساته

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان راضی
15 تیر 93 12:57
وای عزیزم تا حالا کجا بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ هر بار میومدم و نا امید میشدم از اینکه یه خبری ازت باشه اما..................... مبارک باشه گلمممممممممممممممم ماشالا چه نازه دخملیت ببوسش
فرزانه
پاسخ
مرسی گلم حتما
مامان راضی
15 تیر 93 12:59
دیگه نری و ازت خبری نشه ها................. واقعا تبریک میگم . منو از دلواپسی دق دادی . آتلیه هم که بردیش . ماشالاااااااااااااااااااااااا چه نازه
فرزانه
پاسخ
چشم عزیزم , نه دیگه نمیرم از این به بعد همیشه همین دورو ور ها هستم مرسی خانومی چشمات قشنگ میبینه