رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی ناز

رویداد های این چند وقت

1393/4/15 12:56
نویسنده : فرزانه
549 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام چند تا از اولین ها رو واست بگم

اولین باری که  رسما به مامان خندیدی 24 اردیبهشت بود که 38 روزه بودی البته نه این که تا اون موقع نخندیده باشی ها نه, قبل از اونم میخندیدی منتها تو خواب و به فرشته ها بعد از اون بود که زندگی شیرین ما شیرین تر شدآرام

27 اردیبهشت با خاله سعیده رفتیم دکتر کودکان آخه صورت و گردنت پر از جوش شده بود و دکتر گفت اگزما داری و تا 1 سالگی باید صورت و بدنت رو چرب نگه دارم

روز 29 اردیبهشت خودم واسه اولین بار ناخن هات رو گرفتم آخه قبل از اون میترسیدم دستات رو زخم کنم , ولی وقتی دیدم با ناخن هات صورتت رو چنگ میندازی عزمم رو جزم کردم و مشغول شدم , راستی اولین ناخن هات رو هم واست نگه داشتم

یه کار بدی که کردم یادم رفته واسه اولین بار کی بردمت حموم , , ولی تقریبا میدونم که1 ماهه بودی

راستی روز 13 خرداد هم با خاله سعیده رفتیم و گوشات رو سوراخ کردیم , هر کی میدید میگفت چرا این کارو کردی خیلی زود بود ولی من از کارم خیلی راضیم چون هر چی بزرگتر میشدی بیشتر اذیت میشدی

اینم از وقایع  این چند وقت , باقیش هم تو یه پست دیگه واست مینویسم

 

پسندها (2)

نظرات (0)