رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی ناز

جمعه و هوای بارونی

1392/9/1 11:28
نویسنده : فرزانه
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز مامانی

خوبی عزیزم ؟ جات راحته ؟ بهت اون تو خوش میگذره ؟

منم خوبم مامان جون , امروز جمعس و هوای تهران بارونیه , بابا هم رفته دانشگاه و مامانی خونه تنها نشسته افسوسافسوس

دلم خیلی گرفته , من اصلا هوای بارونی رو دوست ندارم افسردم میکنهخمیازه

خدا کنه کلاس بابایی زود تموم شه بیاد ما رو ببره بیرون حال و هوامون عوض شهخیال باطل

اصلا بیا حرف رو عوض کنیم حالم بدتر شد...

دیروز با خاله و زن دایی ها خونه آنا بودیم فکر کنم فرنیا (دختر دایی ابولفضل) یه چیزهایی حس کرده , آخه قبلا منو فقط خیلی دوست داشت ولی الان دیگه با مامانش دیگه اصلا کار نداره , فقط تو بقل منه , موندم وقتی تو به دنیا بیای میخواد چیکار کنه ؟؟؟؟

زندایی سمانه میگه وای به حالت اگه دختر من افسردگی بگیره(می بینی مامان دارن تهدیدم میکنن به خاطر توخنده)

خلاصه همه هم دوست دارن تو زودتر بیای هم واسه بچه هاشون نگرانن که حسودی نکنن نیشخندخجالت

میبینی از الان با خانواده مامانت چیکار کردیقهقهه

قربونت برم که حتی نوشتن واسه تو حالم رو خوب میکنه

عزیزم دیگه برم واسه بابایی نهار بذارم که وقتی بیاد خونه حسابی گرسنس

میبوسمت و دوست دارم فراووووووووووووووووونماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الهام
2 آذر 92 1:55
ایشالله که نینی خوشمزه سالم و تپل بدنیا بیاد و هی حسرت همین تنهاییتو بخوری
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم و همچنین
زهرا
6 آذر 92 18:37
به به به مبارکه عروس خاله جونی من تازه همین امروز متوجه شدم ک شما هم ب جمع دوستان وبلاگی پیوستی امیدوارم کوچولوی نازت هر چ زودتر ب دنیای زیبای ما بیاد البته توپولی و سالم تا بتونید سه تایی باهم بهترین زندگی رو تجربه کنید (من ک خودم خیلی مشتاق دیدن این فسقلی هستم )
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم, لطف داری
مامان پویا
8 آذر 92 13:38
خیلی خوبه دخترکوچولومون هرطرف که بره همبازی وهمسن داره تنهانیست .فعلا هردوطرف نوه کوچیکستو ته تاقاری نوه هاست. خدا حفظش کنه.
فرزانه
پاسخ
آره عزیزم از این جهت عالیه