رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کوچولوی ناز

19 هفتگی

1392/8/25 18:59
نویسنده : فرزانه
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

امروز وقت دکترمون بود با آنا (مامان خودم) و بابا رفتیم مطب , از خانم دکتر خواستم یه سونوگرافی انجام بده تا با خیال راحت بتونیم سیسمونیت رو بخریم....

تو سونو دکترمون گفت که نینی 100 % دختره وزنشم 300 گرمه همه چی در حد خیلی خوب بود و من خیالم راحته راحت شد آخ

قربون دختره 300 گرمیه خودم برم که هی اعلام وجود می کنهقلب

عزیزم بی صبرانه منتظرم تا تو بغلم بگیرمتخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لیلا مامان پرنیا
26 آبان 92 16:57
خدا محافظ همه مامانها ونی نی ها باشه مخصوصا دوست جونم ودخمل 300 گرمیش
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم
بیتا
26 آبان 92 20:36
سلام امیدوارم حال نینی و مامانش خوب باشه. مراقب خودت باش
فرزانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی و همچنین
ماماطهورا
27 آبان 92 8:50
سلام عزيزم خدا گل دخترت و براتون حفظ كنه چه جالب من و شما بارداريمون يكيه و ني نيامون باهم بدنيا ميان انشالله پس دوستاي خوبي ميتونيم براهم باشيم انشالله
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم انشالله
fafa
29 آبان 92 12:44
وااااای به سلامتی من لحظه شماری میکنم برای فهمیدن جنسیت نی نیم ایشالا حالت بهتر بشه و براش لباسای خوشکل موشکل بخری و هی ذوق کنی
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم , انشالله نی نی شما هم زودی بزرگ شه و شادت کنه...